Teks Drama Bahasa Jawa Tentang Persahabatan 3 orang

Diposting pada

Teks Drama Bahasa Jawa Tentang Persahabatan 3 orang  – Drama adalah suatu bentuk karya sastra yang menggambarkan kehidupan dan karakter manusia melalui dialog dan aksi yang dipentaskan. Drama biasanya dipentaskan di atas panggung dan melibatkan aktor yang memerankan tokoh-tokoh dalam cerita. Drama mengandung unsur konflik, emosi, dan alur cerita yang dirancang untuk menarik perhatian penonton.

Drama memiliki beberapa elemen utama, seperti:

  1. Tokoh: Karakter yang memainkan peran dalam cerita.
  2. Dialog: Percakapan antara tokoh-tokoh yang menyampaikan cerita.
  3. Alur: Rangkaian peristiwa yang membentuk cerita, mulai dari pengenalan, konflik, klimaks, hingga penyelesaian.
  4. Latar: Tempat dan waktu terjadinya cerita.
  5. Tema: Ide pokok atau pesan yang ingin disampaikan oleh penulis drama.

Tujuan utama drama adalah untuk menghibur, memberikan pelajaran, atau menyampaikan pesan moral kepada penonton melalui pertunjukan yang menyentuh emosi.

Teks Drama Bahasa Jawa Tentang Persahabatan 3 orang

Teks Drama Bahasa Jawa Tentang Persahabatan 3 orang
Sumber : wikimedia commons

Judul: “Kanca Saklawase”

Tokoh:

  • Sinta: Gadis sing rajin lan tulus, remen nulung kanca-kancane.
  • Rina: Bocah sing ceria lan aktif, seneng ngguyu lan nggawe suasana dadi rame.
  • Dina: Bocah sing setiti lan sregep sinau, nanging kadhang kurang percaya diri.

Adegan 1: Ing Sekolah, Kelas Saka III

(Sinta, Rina, lan Dina lungguh bareng-bareng ing kelas sakdurunge pelajaran diwiwiti.)

Sinta: (sambil nyemil kripik) Rina, Dina, esuk-esuk ki, kok hawa seger, yo? Kowe loro wes siap tumindhak sekolah?

Rina: Wah, jelas siap, Sinta. Nanging esuk-esuk ki ana PR matematika sing tak rung rampung! Wes gawe bingung wae. (garuk-garuk sirah)

Dina: Wah, Rina. PR-e gampang kok, kowe mau tinggal gawe, ra usah ngrasa kuwatir. Aku yo isih iso nulung yen kowe kepingin.

Rina: (njaluk ngapurane) Halah, piye-piye Dina, kowe ki pancen rajin tenan. Kapan-kapan tak ajak dolan wae supaya otakmu ora mung sinau terus. Hehe.

Sinta: Dina ki pancen sregep, yo. Aku kowe wes dadi inspirasi kancaku. Rina, kowe ki ya kudu mbudidaya kaya Dina.

Rina: Wis, siap! Kabeh kudu sregep ya. Dina, mbok nulungi aku karo PR-e iki!

Dina: Ya wis, kene tak tulungi. Nanging mbesok kudu sregep dewe yo!

(Rina banjur nulungi Dina karo PR matematika. Sinta nulung kancane kanthi nesu-nesu lucu.)

Adegan 2: Ing Kantin Sekolah

(Wektu istirahat, telune kumpul ing kantin, tuku jajanan.)

Sinta: (nyruput es teh) Ena tenan es teh iki. Ngombe es teh iki kuwi kaya ngilangke kabeh masalah sekolah.

Rina: Sinta, pancen ngopi utawa es teh iku penting, nanging mung ngilangke masalah sakedhik lho, Sinta. Aku yo kudu nyang ngadhepi masalah-masalah liyane sing ora bisa mblayu.

Dina: Bener Rina, ora ana masalah sing rampung mung saking mblayu. Kudu disengkuyung kanti tulus lan niat sing apik.

Sinta: Yo yo, ngerti aku. Ngomong-ngomong, Dina, esuk iki kowe nyang sekolah numpak sepeda utawa nebeng mbakmu maneh?

Dina: Esuk iki, aku nebeng mbakku. Sepedhaku lagi bocor rodhane.

Rina: (sambil cekikikan) Dina, Dina. Kuwi tandha kowe kudu nampa rejeki nebeng. Sing penting ora ngrepoti.

Dina: Yo ora masalah kok, aku seneng ketemu kowe loro esuk-esuk, dadi nambah semangat sinauku.

Sinta: Dina, senajan kowe ketok setiti, seneng sinau, aku bangga tenan nduweni kanca kaya kowe sing ikhlas mbantu kanca-kanca.

Dina: (sopan) Ah, Sinta. Aku iki mung pengin bareng-bareng sukses, kabeh. Ora iso dewe-dewe. Kabeh kudu bisa, nek duwe kanca sing tulus.

Adegan 3: Ing Ruang Belajar Bareng

(Wektu soré, Sinta, Rina, lan Dina kumpul ing omahe Dina kanggo sinau bareng.)

Rina: Dina, kowe pancen pinter milih omah kanggo sinau. Tenang, adem, lan ora akeh gangguan.

Sinta: Dina, kowe wis selesai karo tugas biologi?

Dina: Wis, alhamdulillah. Aku iki sing nggarap dhewe, bener-bener ngatasi rasa males.

Rina: Dina, Sinta, kowe ngerti? Aku mikir, yen kita ngguyu lan nggawe sinau iki dadi seneng, mesti bakal gampang. Sinta, ayo nyanyi-nyanyi!

Sinta: Wah, ide apik! Nyanyi yo, Rina, biar ora tegang. Dina, ayo nyawiji. Kita mung golek kasenengan.

Dina: (kecipratan semangat) Yo, yuk nyanyi lagu sekolah!

(Telung bocah banjur nyanyi karo semangat, nggawe suasana sinau dadi luwih nyenengake. Dina sing biasane serius dadi luwih rileks.)

Adegan 4: Ing Alun-Alun Kutha, Minggu Esuk

(Sinta, Rina, lan Dina kumpul bareng kanggo refreshing ing alun-alun.)

Rina: Kanca-kanca, iki alun-alun kutha, rame banget. Iso olahraga, iso jajan, lan sing penting ketemu kowe loro, seneng banget rasane.

Sinta: Aku ora nyangka nek persahabatan kita iki pancen bisa nggawe aku semangat urip. Kalian iki bagian penting banget kanggo aku.

Dina: Senajan kita kabeh beda-beda sifat, kowe loro ngono ya, Rina sing rame lan Sinta sing kadhang suka guyon, tetep iso nyawiji bareng.

Rina: Dina, sing paling penting ki persahabatan sing tulus. Saben-saben ana masalah, kita saling nulungi.

Sinta: Yo, persahabatan iku ora mung seneng-seneng bareng. Yen aku sedih, kowe kabeh sing nguwatke. Aku seneng nduweni kanca kaya kowe loro.

Dina: Aku yo, Sinta, Rina. Persahabatan kita iki saklawase. Muga-muga iso sukses bebarengan, saklola lan saklawase.

(Kabeh banjur padha ngguyu lan dolan bareng karo seneng-seneng ing alun-alun. Kebersamaan sing bakal dikenang selawase.)

Tinggalkan Balasan

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan. Ruas yang wajib ditandai *